10/06/2010

CHRISTOPHER KANE


Jeg har en bok som heter "Shoes - an obsession". I denne boken er det bilder av sko som er omtrent helt like som de du ser på dette bildet. Disse skoene var en trend fra 50-tallet, og mange designere på den tiden fulgte den trenden. Den ble avsluttet på midten av 60-tallet da "pumps" var det som var "in". Men den ble hentet fram på 70-tallet, 90-tallet, og nå. i 2010. Jeg elsker Christopher Kane. Han er en av mine favorittdesignere. Jeg elsker bruken av veldig feminine, uskyldige, og naive sko og blandingen av røffe farger, og spaceprint. ÅÅååå, jeg elsker degggggg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten