6/25/2011

answers #4



hvem er din fav it-girl? wade oates, og ashcat stymest. he he he he he.
hva gjør du akkuratt nu? spiser makroner og roter rundt i mailen min og i kommentarfeltene  etter ubesvarte spørsmål
hva fikk du i snitt? 4 blænk
hvorfor har du den smugartikkern egentlig? fordi jeg er M-O-N-S-T-E-R-L-O-L vel?
åssn taklr du hat? spiser masse ostekake, hører på My Chemical Romance, kutter meg selv,  og ofrer katter til satan  x((((((
er du hyggelig? Er hyggelig og snill mot alle, hvis ikke personen(e) viser seg å være noen intrigekåte drittunger.
hvis du hadde vært gutt for en dag, hva ville du gjort? onanert?
hvor gammel er du? femten.
har du kjæreste? nei, hvor er du
Have you ever considered moving to paris? YES!
favorittbutikk? OHHHSOMANYYYTOCHOOSEFRUUHHHMMM.
hva liker du best å gjøre på en hverdag? sitte i vinduskarmen, spise ost, se på paris hiltons new bff dubai, eller være ute.
spiser du kjøtt? jada
hvor kommer egentlig navnet Fancypants fra? Erlend Partysjefen <3(rip) og jeg kjedet oss en  vinterdag i 09. så fant vi på et morsomt navn. Han var mr.fancypants og jeg var frøken fancypants.
hva gleder du deg til og hva gruer du deg til? gleder meg til å dra til stchlm, til jeg flytter ut, til og legge meg å sove.  og gruer meg til maria flytter til New York fur reelz 2 stay x((
hvor mange ganger har du farget håret ditt? fyfaen, det aner jeg ikke. prøvde å telle nå men jeg kom ikke på tallet. har farga det i histen og pisten siden 6 klasse.
Hører du på kreayshawn? mm
hva slags bøker liker du ikke? krim. det er jo ok i sin sjanger, men jeg syns det er dritkleint og jeg får analkløe hver gang jeg ser tittelen på typisk norkse krimbøker. jeg har bare en ting å si: KLISJE KLISJE KLISJE.
skal du være russ? tviler. 5 uker (?) med admiral p, smirnoff ice, klamydia, oppkast, knulling i skogen, og drikke øl med to tamponger i kjeften? no thx .
drikker du? nei hva er det
har du noen dyr? ja, en hund og en katt.

nå orker jeg ikke moar. god natt.i morra skal jeg på slektstreff med 280 stk. yay.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten