12/06/2011

At Isabel's place.

På torsdag dro jeg og vennene mine til den talentfulle fotografen Isabel Watson for å feire lanseringen av magasinet LOVE. Stappfull leilighet, bra mennesker, fine bilder, gratis mag, og free booze. Fem av de få tingene jeg liker her i verden. Det ble til og med laget en veldig fet film til festlighetene.



Inia, aka, Mr.Down Under, sto for filmingen under festen, og han gjorde filmen like bra som han gjør leksene mine!   ENJOY!!

Jeg er forresten hun som viser fingern...men det kom vel ikke som noen overraskelse siden jeg viser jo stort sett fingern hele tiden, og overalt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten