7/16/2011

oslo din frekke hore


er tilbake i huset mitt. leser numer og spiser sjokoladefondant mamma og markus la igjen før de dro til stockholm. alene hjemme i 3 dager. ovnen virker ikke, og microen er ekkel.
heldigvis skal jeg spise boller og drikke kaffe på utflyttningsloppiset til maren i morgen og på mandag kommer bestemor på besøk. forhåpentligvis med medbrakt mat. så da får jeg ihvertfall i meg litt mat. ellers så får jeg spise havregryn med vann og avokado. har ikke råd til melk.
(håper du leser dette mamma).
Drar til Stockholm med bror på tirs. tar toget. skal bo i en leilighet i bromma litt utenfor sentrum.

photo_private

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten