6/21/2011

heia bil på vann




Er hos bestemor og bestefar.
 Bestefar og jeg ser på Hurtigruta minutt for minutt og spiser twist og ser på apebøker og han viser med hvor Nordkapp er på et kart. Jeg nikker og sier jeg syns det er interessant.
.Men shit!!,  Nå kjører båten fra Honningsvåg til Kjøllefjord, og det er dritspennende. Det er til og med direktesendt!!!! og de sender det hele natten og dagen på nrk2! woooop! Bare synd de har stilt kameraet rett bak vindusviskeren på båten :( får tvangstanker og må lukke igjen øynene når vindusviskeren kommer forbi. x(

2 kommentarer:

  1. bra at du overlever på å se Hurtigruta, jeg prøvde å se det da jeg var hos bror. Tok 1 minutt for å forstå hva var meningen med kanalen / programmet.

    SvarSlett
  2. maria fancypants21. juni 2011 kl. 11:20

    alibaba: haha, jeg skjønner ikke hva som er poenget med programmet.

    SvarSlett

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten