5/20/2011

answers #2



Har gått igjennom 2011-arkivet mitt og funnet spørsmål som ikke er svart på. Soo...


Hva kaller du/folk deg? Det er mye egentlig. Mamma kaller meg Maria men Fancypants når hun kødder. Vennene mine sier Fancypants/Maria Fancypants/ Fancy, når de snakker OM meg, men Maria når de snakker til meg. Og lillebroren min kaller meg Marrrrrrria.

Beste festivalen du har vært på? Hakke vært på no festival enda gitt. Untatt Youngwood men det sugde jo for det var bare kids der som sølte is og hadde hånda nedi trusa mens de så Donkeyboy og Karpe.

hvor lenge har du skrivi for Smug? Humm...siden september 2010 ? troor jeg. Eller oktober. Ække sikker.

Ser du på bloggen din som en moteblogg?
Nei. ikke egentlig. Er langt unna det folk kaller en "fashionista."æsjj

Lever du sunt? Spiser egentlig ganske sunt.Men bare når mamma og pappa er hjemme....noe de er hele tiden. Så ja. Jeg spiser sunt. Og lever sunt. Selv om jeg har røyka cig før da ;O ;O ;O omfg lzm.

Kjenner du venn med Maja Casablanca? Jeg kjenner ikke Maja veldig godt, men hun er kjempekoslig og vi slår av en prat når vi møtes på events og diverse sånne ting.

Hvofor har du aldri outfitbilder? KID! Har du sett bloggen min? Jeg har ike en typsik "Dette er dagens outfit blogg". Men jeg har jo bilder av klær jeg har fått med meg hjem og sånn.

Hva syns du om Ulrikke Lund? Flink moteblågger dah http://ulrikkelund.com/wp-content/uploads/2011/05/IMG_5103.jpg . Neida. Hun er sikkert hyggelig hun. Men hun er altfor typisk, og komæsssh for meg.

Hvordan går det med deg? Veldig fint nå. Men det er alltid opp og ned :) Takk for at du spør!

Beste boka du har lest? Hei Horunger. Ingen over ingen ved siden av.

Hvordan takler du hat? Får ikke så mye hat lenger. Var mer før. Men haterne har skjønt at jeg er ganske immun  for sånt og gir ganske faen så da har det dabbet av. Men hver gang jeg skriver en "Fancypants om" spalte på SMUG er det et par som skriver hvor teit og mongo det er at jeg er 15 år og driver med det jeg gjør. Får så mye positive tilbakemeldinger fra kule folk med peiling , og hat fra folk som ikke er noe spesielt i det hele tatt, som bare er kids som har puttet en pinne med bæsj i halsen.
Jeg har funnet ut at dette er noe jeg må forholde meg til, når jeg har valgt å drive med det jeg gjør når jeg er så ung. Sånn er det.

Hvor lenge har du blogga? Siden 5 klasse, så bloggen til venninnen til mamma og måtte prøve ut selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten