4/12/2011

blommar

i dag startet jeg sent på skolen og fikk med meg to pressevisninger før jeg måtte komme meg på skolebenken. Dro med Marie Amanda til Mildh som failet siden jeg hadde glemt at det var private booking den dagen. Så var det rett til Presskontakterna for å møte Fifi, og de andre jentene.Spiste deilig sushi og makroner. Så møtte jeg Alex og Maren på Polhem. Der spiste vi verdens beste suppe og så på de nye kolleksjonene. Så var det heim til mor.

I morgen drar jeg på MA på Mildh da det IKKE er privatebooking, haha:P. Så Patriksson Communications, og This Is PR, så møte familien og spise middag! Denne uka blir så fin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten