9/25/2010

ARE U SUFFERING FROM HEADACHE, ACNE, HEARTACHE? NO, NO, YES.


Denne uken har jeg tatt helt fri fra alle eventer, møter, jobb, og mas. Selv om jeg har hatt mye å tenke på, og har vært litt stressa over alt, hatt vært fortvilet over ting som man ikke trenger å være fortvilt over, men hodet mitt har vært BÆM hele uka, og det har skjedd mye ubehgelig, så jeg har trukket meg littegranne tilbake.

 Jeg har tatt det helt med ro hele uka, og det har jeg tenkt til resten av helgen. Neste uke derimot blir sikkert som vanlig. Snakket med en motejournalist torsdag for to uker siden, og hun ville veldig gjerne at jeg skulle komme på åpningen av ELM-design. Det ville jeg jo, med tanke på at jeg var på visningen deres i sommer, og jeg digget den. Hun skulle sende meg en mail, noe hun ikke har gjort, men håper hun får gjort i løpet av neste uke med tanke på at det er enten på torsdag eller fredag.¨

FORRESTEN HÅPER JEG AT DERE HAR NOMINERT  MARIA FANCYPANTS LEMBERG TIL VIXEN BLOGAWARDS  


http://vixenmagazine.no/vixen-blog-awards/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten