6/09/2010




comme-des-garcons-spring-2010

Jeg liker at hun inspireres av klær folk har hatt i garderoben sin i 15 år, og de har gått ut av moten, men hun tar inn de (det mange vil kalle) stygge plagg inn i kolleksjonene sine, og gjør dem dritkule. YESSSSSSDAAA


GAAAAAAAAAAAAAH. IM BACK! Nå er det SICK lenge siden jeg har skrevet om dette! Jeg er happy. Men jeg skal ikke skrive det dere tror jeg skal skrive. MWAHHHAAHAHAAA haihihohaæhiiihaaaahaaaoooohiiii

For å ikke legge så utrolig stor vekt på kvinneklær, så tar jeg svippturen innom adams side av eden. (hvis dere forsto den dritkule måten å si "gutter" på. eh.. he.. heeeee.... shutthefuckup

Jeg valgte å ta for med Comme des garcons fordi de er løvli. Rei Kawakubo er sjefen over det japanske merket, og hun har gjort det MEGASTORT. (det kan kanskje ha noe med at hun selv er MEGASTOR i motebransjen. De har jo holdt på helt sinnsykt lenge. Før jeg ble født, men ikke før mamma ble født. 1969. Men selvfølgelig finner jeg ikke noen bilder fra den tiden. MEN jeg bare følte for å fortelle dere at hun har holdt på lenge, og at hun er phlink.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten