5/04/2010

bæsj

Spring 2002 Ready-to-Wear * Balenciaga
Endelig fant jeg den lenge etterlengtede balenciagakolleksjonen, som tok meg tid til å analysere skikkelig. Jeg har lett etter denne i snart 2 uker, og nå er jeg GLAAAD.

Jeg syns dette er veldig gjennomført, og bra gjort. Balenciaga er en gjeng med flotte og talentfulle designere som har gjort en fantatisk jobb siden de startet. Jeg tenker at sassy-baggy-shabby-chic stilen kommer til å bli lagd om noen år, eller kanskje tidligere. Magefølelsen min sier det.

Jeg var bare seks år i 2002, og jeg hadde vel egentlig vært en slags moteverdenens mozart hvis jeg hadde intressert meg for mote såpass tidlig. Men det hadde vært fett! høhø
































En leser sendte meg en mail med et bilde (rett over) fra et gammel nummer av Sassy. Jeg har aldri hørt om det før, men tok meg frivillig tid til å utforske det litt. Jeg fant også ut at Tavi har blogget en del om det tidligere, noe jeg forstår fordi det er et helt fantastisk, og dritfett! Så, hvis noen har bodd i USA, på 90-tallet, så er det helt greit å sende noen nummere i posten til meg! :------D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten