4/21/2010

3 OM DAGEN er bra for leppa

SPØRSMÅLSRUNDE, KJÆRE BARN


Du har skrevet at drømmen din er å drive med noe innen mote, men akkurat hva vil du bli? =)
Jeg har virkelig ingen anelse om hva jeg vil bli. Jeg har alltid sett for meg at jeg blir designer, men nå revurderer jeg det litt. Jeg har alltid hatt lyst til å bli DJ, litt Mia Moretti, som er idolet. Men det er moteindustrien jeg gjerne vil inn i. Enten designer, journalist i et motemagasin.


Hvilken linje har du tenkt til å ta på vgs?
Jeg går bare i 8ende klasse så det er fortsatt litt vansklig å vite. På skolen min så har vi "utdanningsvalg" som et eget fag, og da har jeg design og håndverk der jeg trives kjempegodt, og jeg har veldig lyst til å gå Design og Håndverk på vgs..

hvem er det som har stilt spørsmålene? det er jo ingen innlegg med spørsmålsrunde eller noen ting?
Jo, nå skal du høre rapcab. Jeg henter spørsmål fra kommentarer jeg har fått fra lesere fra tidligrere innlegg, og jeg får også mail. Jeg har også fått muntlige spørsmål som jeg tenker at kan eine seg bra i en spørsmålsrunde.

2 kommentarer:

  1. ååh. brillzæ dine er fiine. (legg merke til at dette rimte)

    SvarSlett
  2. Takk for kommentaren))))) Jeg skal kjøpe brillene neste gang jeg er i Oslo! Liker bloggen din<:)))

    SvarSlett

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten