3/23/2010

SPM & SKOLEBLOGGING

Dine interesser utenom blogg? Fotografering, politikk, tengning, designing, og sikker mye mer som jeg ikke kommer på nå
Cola eller Fanta? Begge deler? Eller kanskje cola.. varierer. Det kommer an på. Akkuratt nå fikk jeg lyst på Cola.
Fisk eller kjøtt? Er veggis.
Favorittsang? Cosmic Love - Florence + the machine
Hvordan er det å bo der du bor? Fint
Bruker du Photoshop? Noen ganger... når jeg sitter på pcn til mamma
Topp 5 blogger? Style Rookie, Fashionpirates, PartysjefensPartyblogg, MarieAmanda, Kjefta (RIP)
hva er den beste følelsen du vet om? Hum.... jeg er litt umotivert til å ha spørsmålsrunde akkuratt nå... Men når jeg er glad!


RUNDE 2 KOMMER OM NOEN TIMER!
JEG MÅ LAGE EN PP OM DESIGN OG TEKSTIL

2 kommentarer:

  1. hvem er det som har stilt spørsmålene? det er jo ingen innlegg med spørsmålsrunde eller noen ting?

    SvarSlett
  2. Jeg har fått mange av dem på mail, og på facebookprofilen min så har jeg sagt ifra ;)

    SvarSlett

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten