3/15/2010

Sorry for at jeg ikke har oppdatert bloggen på lenge.

Unlike veslemøy, jeg blogget ikke like mye som henne. Men nå er jeg back on track, men jeg har masse forestillinger hele denne uka, så.. beklager. Men jeg skal få oppdatert kanskje tre ganger denne uka! Hurra! Applaus i hendene!

Nå har jeg begynnt å høre en (ganske mye) del på Brain Ferry. Yeah, old. I know. Men etter jeg så Tina H sitt show så ble jeg litt hekta på han. "Where or When". Fine sangen. For alle dere som har Spotify så må dere høre på han. Herlig fyr.




Her er visningen. Inspirerende. Herlig. Hun er nydelig.. ... Tina H altså.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten