3/29/2010

På Blå På Søndag. det ble mange på-er.


SØNDAGENEN BØ PÅ:
  • Togtur fra Ski. (Var hos papi)
  • Så trikketur til Birkelunden, der var vi i noen kvarter, helt til vi fant ut at denne gangen var det ikke så mye fint her. Så vi trynet oss ikke så mye der.
  • Vi dro deretter på Cocoa å drakk verdens BESTE kakao. Jeg drakk en frappe med cookies, josie drakk en klassisk kakao med kræmm! (sånn nordnorsk overdreven dialekt), og Henriette drakk et eller annet som jeg ikke husker.
  • Vi holdt lenge på å finne et nettsted som kunne lede oss til Blå. Jeg visste ubevisst hvor det var. Jeg hadde hørt om Blå. Men jeg var usikker på hvor det var , selv om jeg har vært der et titalls flere ganger. (Det ligger rett ved KEM. Der kjøper jeg har vært med min mor flere ganger).
  • Da vi omsider kom oss fram til Blå luktet det vafler. JØMI. jeg liker vafler, skjønner dere.
  • Jeg snakket med verdens KULESTE designer, han hadde ikke noe navn. Ikke som jeg vet om. Hadde aldri hørt om han. Han solgte egne klær, som var dritfete. Jeg ville gjerne kjøpe den gamle bikerjakka som han kjøpte i USA på 70-tallet, men den kostet nærmere 2000 spenn, så det ble ikke noe av. Men han var sykt hyggelig, og dritkul å snakke med!
  • Etter det stakk vi innom en sushibar, og spiste sushi. Eller jeg. Jeg har en veldig dårlig vane å spise rett før jeg skal hjem å spise middag. Jaja.
  • Etter det skjedde det ikke så mye mer. Henriette og jeg tok toget til Ski.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten