3/01/2010

Crayons and cakes . Prada Spring 2010 Ready-to-Wear


60-talls / 70-talls / hippie / cocteu / fantastisk!!
Dette er den første gangen (tror jeg) at jeg har noe smart og positivt å si om Prada. RLYYY.
Natt til lørdag satt jeg i senga mi og leste tysk Vogue fra januar. Da så jeg den zzamazingzzz kolleksjonen til Prada. Beklager å si det, men jeg har ikke lagt merke til at Prada har noe bra å komme med, før nå (sry). Kanskje jeg tenker det samme om Balmain senere. (I cant stand Balmain).
Jeg digger fargevalget, og skjortene med turtleneck. V-hals-genserne er bra kombinert syns jeg. Svart (eller generelt mørke farger) blandet med lyse pasteller (eller lysere farger) er en veldig fin blanding. En lys genser eller topp under en mørk cardigan, eller genser løfter opp antrekket BIGTIME.
Jeg får litt Twiggy følelse av v-genserne + skjortene + slipsene under v-gensrne. *gisp* . For dere har vel hørt om TWIGGY dere?!!?!??!!? For de som henger litt etter (uff, nå var jeg overlegen. Noe som ikke er meg i det hele tatt) så er det en modell som var meget populær da morra di og farra di var små! (Eller kanskje har jeg noen lesere der ute som er en morra eller farra) .
LA OSS HOLDE OSS TIL SAKEN FOR POKKER!!!
Vel. Altså.
(fortsetter under neste bilde)

Hvilke fine farger!

Jeg liker at designerne blander forskjellige tidsperioder, tiår, eller skal vi si epoke?
Starten på 60tallet syns jeg var en epoke. En start på noe nytt, og spennende for motebransjen. Spesielt håret. Prada (Som dere ser) har hentet fram de riktige fargene til sminke, hår og klær. Jeg, personlig har gått en smule lei av skulderputer, paljetter (selv om jeg aldri har hatt på meg paljetter, men jeg ser jo hva kidsa går i nå for tia!) , steinvaska jeans, pasteller. Så jeg håper at 60, og 70-tallet kommer mer inn i motebildet. Jeg refererer til designerne bak Balmain. Som ikke har noe fantasi, og designer bare ting fordi andre designere har designet det før dem.





Her kan vi jo variere.

Med å både ha på seg v-genseren eller ikke. Det er jo like fint begge deler. V-genseren er kanskje litt kontor eller litt Anna Wintour. Selv om (som sagt) fargevalget er noe av det beste jeg har sett. Jeg virkelig elsker det. Bildet t.v der hun bare bærer skjorten uten v-genser syns jeg blir søtt. svit. sweet.cute. Rosafargen er til å spise opp, selv om gulfargen ligner på eggeplomme eller en kylling
Youghurt til lunsj.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten