2/13/2010

VAR DØDSFALLET ALEXANDER MCQUEEN PLANLAGT??? . nok et innlegg om alex boy x3.




Aldri har vi sett maken til en slik spektakulær visning som Alex viste oss på sin siste visning. Det er sjeldent noen har vist noe lignende. En tanke slo meg da jeg fikk høre den tragiske nyheten. Er det slik at moren hans døde en uke før han tok sitt eget liv? Jeg spekulerte også mye rundt i om selvmordet var planlagt? Noe jeg egentlig tviler sterkt på. Men bare for å fortelle litt om hva jeg tror. Men før jeg starter vil jeg bare si vi snakker fantasi, og ikke det jeg tror sånn på ÅNKLI.

JEG KAN KANSKJE SE FOR MEG FØLGENDE (Husk folkens: jeg fantaserer):
- Han hadde viste sin høst og vinter kolleksjon rett før dødsfallet. Motebransjen ble overveldet av begeistring, og det gjorde folket også. Men hadde vår kjære Alex planlagt dette? Kunne han forutse at denne visningen ville bli en suksess? Tenkte han: lager jeg noe veldig kult, og anderledes nå, så får jeg masse, masse oppmerksomhet! Da vil jeg bli husket som han som lagde den fantastiske kolleksjonen før han tok sitt eget liv?
De fleste "normale mennesker med vanlig jobb på kontor" kjenner ikke Alexander Mcqueen, og derfor vet vi ingenting om hvor PR-KÅT han var.
Han som de fleste mennesker hørte jo om dødsfallet til Michael Jackson som fikk ekstremt mye oppmerksomhet, og "Et berømt menneske får mer oppmerksomhet etter at han/hun er død" er det slagord-kinda-thang VELDIG mange har hørt. Inkludert Mcqueen.

ELLER VAR DET SLIK?:
Det mediene sier er at han sørget så mye over morens død at han valgte å ta sitt eget liv. Noe som virker mer logisk enn min teori. (fantasiteori vel og merke).
Mcqueen var åpent homofil, og ryktene sier at det var kun en i familien som støttet at han kom ut av skapet, og det var moren? Dette er bare rykter.
Jeg prøver å så godt jeg kan å sette meg inn i Alex's sko, men det er neimen ikke lett skal du vite. Jeg skjønner VELDIG godt at han elsker moren sin overalt på jord. Men nok til å ta sitt eget liv hvis hun en dag går bort? Jeg får det ikke til å stemme helt.

La oss si at jeg er en 40 år gammel kvinne. Eller nei. La oss si at jeg er en 40 år gammel mann! (norsklæreren min ba meg om å sette meg inn i en manns posisjon, da jeg skrev tentamen skjønner dere). MEN JA! Hvis jeg var en mann med karriere, penger, og familie. Etter et vellykket møte med kollegaer får jeg en bonus av sjefen min. Jeg får 80% mer lønn. Jeg blir veldig populær på arbeisplassen, og sjefen minerstolt. Men en dag dør moren min. Jeg sørger mye. Men nok til å ta mitt eget liv?

Hva tror kan ha skjedd egentlig?
Vi vet ingenting om privatlivet til Mcqueen, og det skal vi heller ikke bry oss noe om.
Men jeg er fortsatt nygjerrig på hvordan dette utartet seg? Hva kan ha skjedd med en voksen person som sørger så mye over morens død at den personen velger å ta sitt eget liv?



Jeg skrev at vi ikke skulle blande oss.. men WHATEVER, MISTER SPAGHETTI!
Dette er min teori.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten