12/26/2009

Facebook status

syns det er leit at Phi-Phi Williams og Renas Ercan dro med toget. også vet jeg ikke hvor kabelen til cam'et er heller.det hadde det vært fett Captaín Marie Amanda kunne legge ut nattbilder som hun gjorde før (hvis hun gidder), så maria slipper å kjede seg. hun tenker fortsatt på fryen fra toget.hvorfor er Belle så rå? hvorfor kan ikke platekompaniet  åpne i morgen så jeg kan  kjøpe La Roux for gavekortet fra Erlend Partysjefen?   maria gidder ikke å sove siden det er så mange morsome på face.Maria syns Fam Irvoll er veldig søt med en ny hairdo. Jeg vil beklage til alle som er tagget i dette inlegget som sikkert syns det er ufattelig irr at jeg skriver det her.men jeg er 13 år og fortsatt dum.  ha en fortsatt flott romjul! Spis mengder med mat og sjokolade, så jeg ikke er den eneste som blir feit. 

1 kommentar:

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten