12/31/2008

Visste du at kapteinsabeltann ikke har beltespenner på beltet sitt?. Å nei? Godt nyttår ihvert fall!!!!!!


Argh! Hva skal jeg ha på meg!?
Her sitter jeg med jeansene på knærne, og i den svarte bikini bh-n min.
Jeg har akkuratt ryddet i det skitne skapet mitt, jeg fant klær fra 2-7 klasse. Uff, nå har jeg kastet masse minner ned i kjelleren imens jeg var på telf med Jules.
Jeg måtte kaste nesten alt jeg hadde i skapet, fordi alle de nye klære er i kofferten fra Kielturen og julaften. Jeg har flere tonn med kjoler og faktisk er 800 kg av de kjolene ting som jeg aldri har brukt. huff, og huff.
Jeg sliter med å finne det rette antrekket til i kveld/natt. (Ow, jeg sa det to ganger, men pytt, pytt. Jeg trenger å si det!!)
GODT NYTTÅR!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten