6/08/2011

onsdag


Så lite tid, så mye å gjøreeee. I dag tenker jeg meg turen til lanseringen av Nelly-trend magasinet. Fikk nummeret i posten for ikke så lenge siden og det blir gøy og feire med nellyjentene og de fine vennene mine. Må også få greid å hente og levere klær iløpet av uka, pluss hente en pakke i posten og dra på kino og ta bilder. Helt til i dag (det vil si nesten to uker) har jeg kun sittet i vinudskarmen, hørt på radio, spist masse mat, drukket Cloudy Apple, og ikke gjort en eneste ting i det hele tatt. Forundrer meg ikke om jeg kommer til å droppe alle de tingene jeg skal denne uka og kun sitte i vinduskarmen.

bilde: johnny

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten