6/19/2011

jeg vil ha kjæreste + answers#1

hva er en typisk dag for deg? stå opp, vaske ansiktet, ta på meg tynne klær og en frakk. Ta med frokostblandingboksen og spiser på bussen på vei til skolen. Etter det drar jeg hjem, eller så jobber jeg litt, møter venner, eller drar på en event eller fest hvis det er det.
hva har du i vesken din? blåbærjuice/cola notatblokk, penn, leppestift, rouge, mobil, og kamera.
hvem er de beste vennene dine?  emilie og maria.
hva skal du i sommer? oslolive, smögen,stockholm,tilbake til oslo, ofw, kanskje køben.
guilty pleassure? og se bestemødre som tar med seg de smellfeite barnebarna deres på mcdonalds. jeg stirrer og jeg elsker det.
hva er det du vil ha mest i hele verden? kjæreste, leilighet, tennissokker, og egen presskanne.
er skolen din bra? nei alt ved den suger. jeg vil kvele skolen sånn at jeg slipper å gå på den.
Hva er favorittfilmene dine? mean gurlz, christiane f, baise moi, a clockwork orange, reprise, antichrist, trainspotting, fucking åmål.
har du startet på noen nye kunstprojekt enda? nja. startet smått idag med en ny en som heter "mor+far=(skills)misse." det henger på rommet mitt. har funnet gamle bilder av mamma og pappa fra 80-tallet og de var unge og pene.
yndlingsgodteri? sjokolade. de vingummigreiene kan gå å dø.
åssen føles det å bo i ghettoen? deilig.elsker det. gruer meg til å flytte til bygdøy allè til neste år :(
got milk? yes, and id love to pour it over your hairy body.
er det sant at du rota med yvan rodic? wut nei.
hva hater du? bunad, elle-norge, te med masse melk og sukker, unge hipsterjenter som ser på meg og hvisker istedet for å komme bort, si hei, og fortelle hvorfor de hvisker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten