5/15/2011

answers #1



Nå har jeg gått igjennom deler av bloggarkivet for å finne spørsmål som ikke er svart på. Here goes....


hva heter du på tumblr? www.blankdogs.tumblr.com
trener du noe? for du har så fin kropp=) Nope. Trener aldri :) Spiser masse mat. Men jeg går mye da. 
sånn hår som du har skal jeg og ha!! gjorde du det hos frisør eller hjemme? eller er det photoshopa? Nei, det er ikke photoshopet. La meg bare ned på stuegulvet til Marie så penslet hun fargen i :)
har du piercing i nesa? Jepp!
hva jobber du soM? Har ingen fast jobb med inntekt. Men jeg er skribent for SMUG, litt fotojobber her og der, også jobber jeg med PRbyråer osv, og litt for OFW. Det er gøy. 
hva gjorde du i påsken? =) Tok piercing, var på hytta til bestevennen min, feiret bursdag, og dipdyet håret:) 
hva slags musikk hører du på? Alt fra Salem, Crystalcastles, Die Antwoord, Sleigh Bells, til Mozart, Bach, Chopin, Grieg, til Lady Gaga, Miike Snow, Ray Lamontagne, James Blake, til TNT osv osv osv. ALT MULIG.  
Hvor blir det av bloggingen din, skjønne? Blogspot har vært nede i et par dager så det er det ;) 
hvor finner du alle disse bildene du legger ut? :p Mange av dem tar jeg jo selv...men noen andre finner jeg litt rundt om kring.
ÅÅÅÅHH hvorfor gjør du så masse gøye ting??misunner deg så jævlig! Det er vel det jeg blogger om, og dere lesere som gjør sånn at jeg får være med på morsome ting da :)
Er du kristen? Siden du har kors-smykke. Konfirmerer du deg kristelig eller? Hvis vi til min religiøse bakgrunn så kommer jeg fra en Jødisk-kristen familie. Men foreldrene mine er ikke så spesielt religiøse. Bare bestemor kanskje. Men nei, skal ikke konfirmere meg kristelig. Skal ha en markering hjemme med familie og venner;)
Hvordan fikk du sånn R? LOL, jeg er født med den. Da jeg var liten så kunne jeg ikke så R så jeg måtte finne en enklere versjon. Derfor ble det skarre-R. 
hvordn uttaler man egentlig acne? aKne
Hvis du misliker ofw, hvorfor drar du dit..? Har aldri sagt at jeg misliker OFW. Men mange av visningene der er bare ræl. Jeg drar på OFW for å være med vennene mine og se de bra visningene

1 kommentar:

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten