4/05/2011

big pony


 Nå sitter jeg i sofan og ser tv og drikker kaffekakao-ala-bestefar. Tror jeg skal starte opp en egen kaffebar som heter Kaffe Ala Bestefar. Fordi bestefar drakk alltid kaffe blanda med kakao og masse dritt oppi man blir veldig kvalm av etter å ha drukket en hel kopp. Funfact? JA selv om du sikkert ikke brøy deg din lille dritt. kødda.

I dag har jeg vært på skolen hele dagen og ligget som et slakt på sofaen noe jeg har tenkt til å gjøre i hele dag hvis det ikke plager deg. og hvis det gjør det banker jeg deg.
så sånn er det gitt..................

Gleder meg til neste uke. Da er det presseuke og da er alle bloggere, journalister, redaktører, modeller, stylister, designere YOU NAME IT lykkelige og danser rundt hos PRbyråene og drikker morsom juice og spiser gøy mat og får fine ting.

Forresten så driver jeg og SMUG.no på med noe gøyale greier. En gang i uka eller noen ganger i mnd skal jeg ha min egen faste spalte hos dem. F.eks som forrige uke: "FANCYPANTS om | Fancy Pants", og neste gang kan det bli et helt annet tema. Så denne uka må du lese spalten min ellers så dreper jeg deg mange ganger. neida.

<3 love love love

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten