2/15/2011

da var det moteuka da...

Jeg både gleder og gruer meg. Åpningen av ofw var idag. Det skal være så innmari eksklusivt, og lukket, og hipt. Men det er bare teite folk der (visse unntak seff). Jeg var der bare i 15 min før jeg sa blæææ og dro hjem å spiste samosa og øvde til naturfagsprøve. Gleder meg til i morgen. Da er det veldig bra visninger. Takk og pris.
Hvis det hadde vært dårlig hadde jeg drevet "bloggerboikott"... eller bæsja på gulvet i kongresshallen.

BTW! Min søte Marie Amanda har hatt noe krøll med sitt gamle domene, og har nå vært så smart som meg og opprettet seg en ny blogg hos Blogspot!


 Addressen er www.marieamanda.blogspot.com. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten