1/08/2011

emo-maria



Det er ikke sånn at jeg er deprimert, eller forferdelig lei meg og blabla bla emo.. for da hadde jeg jo ikke blogget om det. Det er ikke det at jeg er lei meg. Jeg er bare stressa og sliten. E-mailen min har tatt kvelden, det er mange forandringer i livet mitt, jeg finner stadig vekk skuffelser i folk, og jeg er redd for å miste folk, og jeg (som er typisk fjorten åringer) er redd for at jeg er en dum unge som ikke har venner sselJeg vet jeg er ung. veldig ung, og driver og jobber med samme tingene som en typ. 20/25-åring, og det er sikkert jævlig irriterende for noen. Men det er det jeg driver med altså. Det er sikkert dust at jeg har humørsvingninger, er sinnsykt følsom og griner for alt, glemmer å være med  noen av vennene mine, og at jeg har forandret meg det siste året. Hvorfor i det hele tatt gidder jeg å BLOGGE om at jeg er frustert over ting? Men det er faktisk digg å få letta på hjertet via bloggen tro det eller ei.

Nå framover skal jeg ikke bry meg om dumminger som bare vil meg vondt, og nyte livet og være med mennesker jeg liker å være med.

4 kommentarer:

  1. GO MARIA!!!!!!!! du er dritkul

    SvarSlett
  2. Herregud, U THINK TO MUCH!! Tenking dreper.

    SvarSlett
  3. maria: JAAA,, det dreper og det er jævla irriterende hahahha.

    SvarSlett

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten