11/19/2010

Spørsmålsrunde pt 1

Hvor mye merkeklær har du? Jeg har ikke så veldig mye... legger ikke så mye vekt på designerplagg. Har et par fra Nina Jarebrink, Whyred, Bruuns Bazaar, Valentino, Chanel, og Dior ect. Men jeg liker best å gå i plagg fra kjedebutikker eller second-hand butikker, og kanskje ha kun litt tilbehør som er fra en designer.

Er du 14 eller blir du 15 i år? Jeg er 14. Ordentlig 14 åring :) . Blir ikke 15 før i april 2011.

Er du veldig populær på skolen din fordi du driver med mote ogsånn?  lol nei. tror de som ikke kjenner meg på skolen ser på meg som rar



Utrolig kult at du skriver i Smug og driver med masse i **industrien** som 14 åring! Har hørt av utrolig mange at du er talentfull! Hvordan fikk du til alt dette? 
 oi! hihi. nå ble jeg litt woah. Men jo.. Jeg vet ikke. Helt ærlig så aner jeg ikke. Flaks tipper jeg. Fått mange kontakter i Industrien som du kaller det :-)


Er du glad for tia?
Joa:)

Hva er det du gjør/jobber du med akkuratt nå? 
Ikke noe. Skriver litt for Smug i histen og pisten. Men ellers så gjør jeg lekser, går på skole, og drar på eventer fordi det ikke er så mye annet å gjøre når det er kaldt. Det går jo ikke an å være i parker hele dagen lenger...

Har du blitt igjenkjent på gata noen gang?  Nei:P

Hvorfor fester du så mye hele tiden og er ute på byen? Får du lov?
 Fester? Når var sist gang jeg festa? To-tre uker siden? Da var det Smugfest. Det er vel strengt tatt den eneste gangen jeg har "festet". Så da har du misforstått. Om jeg får lov til å være ute på byen så er svaret nei. Er svært sjeldent ute på byen. Har vært det 2 ganger og det har vært i regi av Ofw da jeg var presse. Jeg får f.eks ikke lov til å dra på smugfester og ting i den duren etter alt det styret som skjedde rundt sist gang jeg var der. Da satt mamma foten ned og strammet tøylene.

2 kommentarer:

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten