10/20/2010

stress

Idag var jeg på Star Pr med Maria og Johnny. Det var hyggelig. Vi spiste lapskaus,  møtte Maria, Maren, og Alexander, og så på de nye kolleksjonene. (Sorry, hvis jeg virker litt kortfattet, og uflink til å skrive, men jeg er dritsliten etter en monsterlang dag med masse ting å gjøre). Dagen startet med skole, så dro jeg til Lindex for å bruke opp gavekortet mitt. (Som jeg skulle ønske var på 5000 som denne lille bæsjen her fikk!!). Jeg fikk i hvert fall kjøpt to sett med masse armbånd da. så jaja, horayy. Så dro jeg på Star PR, sååå dro vi til Maja (som i følge alle kaller det ifølge johnny og maria. (maja=majorstua, for alle de som henger like etter som meg :) . )
Så dro jeg til Skofesten til Bianco. Der møtte jeg MA, og da jeg møtte henne var begge keene på å dra heim att,  så tok vi følge til trikken og dro hjem til hvert vårt hjem.

ph_jhfresh

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten