10/13/2010

inbox questions

Hva er yndlingsordet ditt? pung

Hvilke blader og aviser leser du? i-D magazine, lula, tysk, fransk, og britisk vogue, smug, n&d. og av aviser så leser jeg aftenposten og klassekampen.

Spiser du godteri bare i helgen?Neh... jeg er ikke en sånn person som har regler for hva jeg skal spise, og når. Vil jeg kjøpe en sjokolade på en hverdag så kjøper jeg en sjokolade på en hverdag.


Har du kjæreste, eller er du forelska eller liker noen? Nope, men jeg er lovesick to the max. er heller ikke forelska i noen.. enda .. tror jeg.

Trener du mye siden du har så mye høje heler på?  hahahahaha!!! mener du trene at the gym, eller å trene for å gå på høye heler? jeg trener verken på studio, men jeg har gått i heler siden 4 klasse, så har god trening, hvis det var det du lurte på :-)

hvilke blogger leser du? leser vennene mine sine, og stylerookie, fashiontoast, le love, le fashion, boooom, them thangs, shitgaze og sikkert fler. leser sykt mange blogger.

Hva syns du om OFW? Det er balle. Untatt, Fam Irvoll, Baltak og Selvig, og Veronica B Vanllenes sine visninger.
Hvordan er en perfekt helg for deg? Våkne ca.halv 11. spise frokost på det store spisebordet som er fylt med aviser kaffekanner, og store kaffekopper, mens tivoliradioen står og surrer, mens man spiser lang frokost. Så kler man på seg fine klær, og tar trikken til en park, eller en utecafe er der til det er på tide å dra hjem, spiser deilig middag, og så møter man de fine vennene sine og går ut på kvelden for å ha det gøy, eller så leier man en en haug med filmer som man kan se på resten av kvelden og utover natta

Kan du vise bilder av hvordan det ser ut hjemme hos deg? Det kan jeg godt gjøre!

Jobber foreldrene dine med motegreier? nei. pappa er er datamann, og mamma er illustratør/kunstner/tegner(same shit)

Bor du i oslo? ja

Hvor høy er du og hvor mye veier du? jeg er 168 og jeg aner ikke vekta mi. jeg ser heller på hvordan kroppen min ser ut, gidder ikke å se på vekten.

Er du følsom? Ja.. ganske, veldig.

Hvilke bloggere kjenner du best? jeg kjenner vel egentlig, maria (thenewyorker) , Marieamadna, marie (dagensoutfit) og johnny (jhfresh) best. og det er vel strengt tatt de eneste bloggerne jeg kjenner, hah :-p

Hva er yndlingsnettsidene dine? (IKKE BLOGGER!!!)  FACEBOOK!!!!!!!!!!!

oslo trashion svik
fin gardin du har på hoden din.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten