10/12/2010

facebook questions

Hvor er det du henger når du er på Oppsal derru bor? Jeg besøker ofte min gode venn på Jafs fordi jeg får gratis burger av han. Eller en great discount på annen mat. Men egentlig så henger jeg svært lite in ma own hood.

Hva er det beste du vet? å være lykkelig.

Hva er det du driver med egentlig, siden du drar på sånne motegreier;P? Jeg blogger, og jobber litt her og der med forskjellige ting, også har jeg skaffet meg et nettverk i bransjen som er veldig koslig!

Hva slags kamera bruker du? Jeg (brukte) Nikon D3000. Men en motherfucker stjal det da jeg satt med Diana og Maria på Cafe Sør. Men får et nytt iløpet av uka, fordi jeg er så smart som har forsikring. hoho.

Er du bare 14?!? Nei, jeg er egentlig en pedofil mann på 55 år. så, hide yo wife, hide yo kids, and hide yo husband cuz im rapin' err'body.

Hva ville du servert i et middagselskapselskap? Pizza, bringebær, cola, makroner, og skjoloade.

har du mange eldre vnener? njeee.. joo.. de fleste av vennene mine er eldre enn meg. Det er fra 1-6 år eldre. Men har mange på samme alder som meg også.


(ph_private) ofw party @ ekeberg


fFår du bra karakterer på skolen? helt greie karakterer. jeg er ikke en straight A student. men er alt fra 2-6 :)

Hvilken skule går du på? Jeg i 9 på Skøyenåsen skole.

Liker du toppbloggerne på blogg.no? Nå måtte jeg gå å skjekke, fordi jeg leser veldig skjeldent blogg.no blogger...hmm..eh nei :P sikker en hyggelig gjeng alle sammen. Men jeg trenger at en blogg går litt dypere enn "dette har jeg på meg idag" eller naive "motetips" for at jeg skal lese den.

Har du møtt Voe?  Nope, men har sykt lyst til å style henne og ta bilder av henne.

Er du overfladisk? OVERHODET IKKE. jeg er litt rar bare. Men det jeg driver med vil vel folk syns er ganske overfladisk. Men whatever. det er dritfett og jeg trives.


Det var det dere hadde stilt meg på facebook! har fått noen på mail også, og i kommentarfeltet som jeg legger ut senere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten