9/30/2010

ELM

 Arkivet til N&D. så igjennom alle akrivene på noen timer. Eller.. nå kødder jeg. jeg så ikke igjennom alle... men noen...
whatever.


Idag skal jeg på åpningsfesten til ELM design sammen med Johnny. En motejournalist inviterte meg dit på
 torsdag for noen uker siden, og jeg sa seff ja! Gleder meg til å være med masse hyggelige mennesker, og få goodiebags, og få nye venner/kontakter. Skal kanskje ta turen til lanseringen til Natt&Dags kriminalnummer med tanke på at jeg skal være med å finne material til en artikkel/fotoserie der. Men vi får se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten