9/02/2010

dørvakter, whiskey, og kjekke briter

Lanseringsfest for Natt&Dag's nye motebilag @ Emil&Samuel
ph: meg, maria, marie. foto: johnny
Igår var jeg på lanseringsfesten til Natt&Dag. Og det var en vill tur det... Ikke som forventet i et hele tatt. Men gode ting kommer til de som venter. Les:
Altså, jeg dro ned til Emil og Samuel tidlig, for å unngå kjipe dørvakter, og for å komme inn så fort som mulig. Jeg fikk med meg Maria. Vi satt på E&S ganske lenge til det kom er dritkjekk britisk fyr bort til oss og sa at hvis vi skulle på Natt&Dag lanseringen, måtte vi gå ut og skjekke inn ved den ordentlige inngangsdøra. Vi var havnet i fella. For der var det vakter. Og INGEN av oss hadde med leg. Jeg møtte Tylden, og han sa at vi skulle gå til vaktene og si at vi jobbet i Natt&Dag, som forsåvidt var en god ide, bare at vaktene var dritkjipe, og vi var NØDT til å vise leg uansett hva. Jeg ringte Tylden, og han var på kontoret. Vi gikk 50 meter til kontoret, og ble like så godt med på vors i redaksjoen. Der møtte jeg mange jeg ikke hadde sett på veldig lenge, så det var koslig! Vi satt der i typ 1 halvtime, så dro vi til E&S, vi var veldig avslappet siden vi var med natt&dag folka, og de sa at det gikk helt fint bare vi var med dem. Noe det ikke var. Dørvaktene lot oss ikke komme inn. Vi lagde en deal med de i natt&dag at de skulle få oss inn, og at vi skulle gå til bakveien, for å så gå inn med bandet. NOE SOM FUNKET! Hallelujah! Vi kom oss fint inn for det kom en søt dame og slapp oss inn bakveien.
Resten av kvelden var kjempefin! Ble kjent med et par kjempesøte jenter fra Natt&Dag, og jeg skal faktisk på møte med Natt&Dag på mandag. Jeg skal nemlig jobbe litt med de framover med et prosjekt de driver med. Det blir fett

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten