8/01/2010

Bilder fra OFW i vinter


ANONYM SPØR:
heihei. jeg har kjempelyst til og dra på oslo fashion week, men ingen av vennene mine er moteinteresserte. kan jeg dra alene?


SVAR:
Ja, det syns jeg absolutt du kan. I februar dro jeg alene, men jeg møtte folk jeg kjente under visningene. Men det kommer jo an på om du føler deg fort viggo, eller om du syns det er greit å få med deg ting alene. Men et godt tips er å ha med seg en notisblokk, og kamera. For da kan du ha noe å gjøre hvis du kjeder deg før visningene. Du kan ta bilder av folk med fine klær, eller skrive et blogginnlegg for hånd. Det pleide jeg å gjøre før jeg fikk venner som er der hvert år :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten