7/04/2010

the party is over...


I dag ringte Marie meg og fortalte meg at Erlend er død. Han var litt over 30 år. Slike ting skal ikke skje. Øynene mine er såre etter å ha grått i snart en time. Han betydde så inderlig mye.

Han var der for meg hvis jeg hadde hatt det kjipt på skolen. Han hjalp meg, og støttet meg i valgene jeg tok. Han sa hva han mente om valgene mine, og han fortalte meg hva som er best å gjøre hvis han ikke var helt enig.

Han var en slik støttespiller man skal være stolt over at man har fått.

Den gangen da jeg fortalte deg om planene jeg har med Oslo Fashion Week i August, fortalte du meg at du gledet deg til å se det. Jeg ble så glad når du fortalte meg at jeg er en av de få 13-14 åringene som er i stand til å få til så mye bra. Men nå får du ikke sett det...

Han fortalte meg ofte hvor stolt han var over at jeg hadde oppnådd det jeg har oppnådd. Han fortalte meg hvor flink jeg var, hvor bra jeg var, og at jeg kommer til å oppnå mye mer enn jeg aner. Han betydde og vil fortsatt bety ubeskrivelig mye.

Jeg ble alltid så glad når han sendte meg en melding der det sto"Yo! Nå er det lenge siden vi har pratet, hvordan går det? Hva har du gjort i det, siste?"

Det var så hyggelig å snakke med han. Det var alltid koslig, og morsomt. Han er så kul! Så sinnsykt kul!


Jeg hører på Chicago CDn jeg kjøpte for gavekortet jeg fikk av deg til jul. Den skal jeg skrive Erlend på med store bokstaver. Den skal være DEG. og "25 or 6 to 4" skal være din sang!

Du spurte meg en gang om du var lame hvis du ikke intervjuet Booka Shade for Fan Fanzine. Du blir aldri lame, Erlend. For du valgte å feste med folka fra Booka Shade istedet for å intervjue. Det gjorde Pia (eller tonje?) istedet. Haha, det er så typisk deg det Erlend. Det er det som gjør deg til Partysjefen. Faen, jeg digger deg!! <33 Forresten så hører jeg på Booka Shade nå. "Charlotte". Jeg tenker alltid på deg når jeg hører den sangen.




/////////////


Dette er 4 rundene jeg går igjennom profilbildene hans på facebook. Ser i arkivene på bloggen hans..


Du fortalte meg aldri de gangene du ikke hadde det bra. Det kan ha noe med aldersforskjellen, og at du ikke ville at jeg skulle vite det. Det er jo selvfølgelig visse ting man ikke forteller til 14-åringer. Det er kanskje nettopp derfor dette kom som et sjokk. Du var så levende, så blid, og entusiatisk.. Du skrev så fine blogginnlegg. Du skrøt så mye av datteren din, og hvor fin og bra hun var. Du var en ordentlig bra fyr, skal du vite! Jeg ble faktisk glad i deg.



Kjære, Erlend. Jeg har grått så mye nå at øynene mine er såre og tørre. Jeg har vondt i halsen og i hodet. Skulle ønske at vi kunne snakket mer om turen din til Barcelona, og hvordan det var på Sonar. Jeg savner deg. Du og Jørgen må passe på hverandre i himmelen. <3

3 kommentarer:

  1. Hadde ingen som helst kontakt med denne personen, men så forferdelig trist!
    RIP

    SvarSlett
  2. :( :( :( RIP ERLEND!

    ~l0tte

    SvarSlett
  3. Vi kommer alle til å savne Erlend <3

    SvarSlett

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten