7/30/2010

hvorfordet?hallo?hvorforharmannese?hvorfor har man hår???hvorforspørdusådumt?

Kamilla spør:
Hvordan kan du være en del av pressen egentlig?Og Hvorfor interjue noen av jentene i Charrychapstick.hvorfor akkurat den bloggen? Ligger ikke en gang på topplisten over blogger i Norge,og er ikke en av de mest besøkte motebloggene en gang!

Svar:
Det minste jeg bryr meg om når det kommer til blogger, er om de ligger på en tåplig toppliste. Jeg kan ikke fordra topplister, og ikke blogg.no heller. Selv om det er mange bra blogger der, som IKKE ligger på topplisten.. men anyways.. Jeg valgte å intervjue CherryChapstick jentene, nemlig fordi jeg liker bloggen deres. Og selv om de ikke ligger på toppliste betyr det ikke at de er dårlige bloggere. Tverdt imot faktisk. Mange av de beste bloggene blir ikke lagt merke til en gang. Men jeg la merke til disse jentene. Hvorfor skal man bare gi de kjente bloggerne oppmerksomhet? Og hvordan jeg kan være en del av pressen er: Jeg skal dokumentere og jobbe litt med OFW, fordi det er gøy, og fordi jeg vil at de som ikke er så kjent med Oslo Fashion Week, skal bli bedre kjent med det. Derfor.

1 kommentar:

  1. Hei. Ikke bry deg om slike "negative kommentarer" Det er bare ren misunnelse som kun de mest kritiske stiller, det er ikke vanskelig å se gjennom kommentaren til Kamilla.Som sikkert ikke har en blogg en gang, i og med at hun ikke oppgir den.Jeg syntes i hvertfall det er flott at du skal Intervjue jentene fra Cherrychapstick.Følger selv bloggen via bloglovin, og det er mye intressant å hente der.Jeg er veldig enig med deg når det gjelder dette med at mange av de beste bloggene ikke blir lagt merke til.Hvor mange "ræva" blogger ligger ikke på topplisten? hehe..utrolig spør du meg.Stå på.Du er 14 år, og jeg syntes det er kjempe kult at unge jenter tar intiativ til å blogge om OFW. Skal følge med bloggen din gjennom uken:) Hilsen meg!

    SvarSlett

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten