7/10/2010

(hvis noen lurer eller i det hele tatt gidder å bry seg så vil jeg bare si at jeg IKKE er like bleik som på bildet. Jeg er STEEEEK nå mann).



05:50
Det har blitt en uke siden siste innlegg dere... mye pga at verdens beste fyr har forlatt oss, og jeg trengte litt tid med sommer, sol, venner og, familie for å komme over sjokket. Selv om jeg fortsatt er kjempetrist, drømmer om han annenhver natt, og tenker på at jeg kanskje kunne tatt meg tid til å møte han før jeg reiste som han spurte om jeg ville, så går det bedre nå. Gråter ikke så mye lenger. Tenker heller på at han har det bedre der han er nå. For han fortjener det beste.


Dagene denne uka har for det meste gått i å ligge å steke på stranda, være fascinert over hvor dritdigge svenske gutter er, bade, bli kjent med nye folk, og ha det fett. Renas kom på fredag, og skal være her til neste lørdag. Jeg drar hjem til mamma i Oslo litt i morgen for å rekke begravelsen til Erlend som er på tirsdag (noe jeg gruer meg til). Begravelser er ikke gøy. Selv om det blir hyggelig å se marie, og de andre jeg ikke har sett siden moteuka.
Jeg våknet veldig tidlig nå. Sovnet ikke før kl. 02.00 fordi det var sinnsykt varmt inne på soverommet. Vi ligger 3 stykker inne på et 10kvm soverom. Men det går greit.
Altså, jeg våknet... gikk ned and took a leak, spilte nindendoen til Jonas, nappet øyebryn, drakk vann, og gikk opp og skrev dette innlegget her.
Jeg gidder ikke prøve å sove. Det ender bare opp med at jeg sover til 13.00 eller no. Uansett er det dritlyst ute, og noen jævla måker driver å skriker som et rent helvete nede ved vannkanten. Tipper Jonas kommer til å våkne snart. 4 åringer... kommer sikkert til å være sur eller noe. Eller hyper. Eller bare tissetrengt. Som alle gutter på snart 5.
Nå orker jeg ikke å skrive mer. Sov godt videre dere... sov litt for meg og. PLZ DAWG.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten