7/13/2010


ERLEND ROLANDSGÅRD
<3


Jeg har enda ikke forsått helt at du er borte. Ikke en gang idag. Noen ganger når jeg går nedover gata tenker jeg at jeg kanskje møter på deg. Selv om jeg vet at det ikke går an, så har jeg fortsatt et håp på at alt er tull, og at du er her et eller annet sted, og at du kommer tilbake til oss. Idag på begravelsen din snakket jeg med søstreren til stemoren din. Hun var utrolig hyggelig. Vi snakket om deg, og at det kom som et sjokk på alle at du er borte. For vi er jo glad i deg alle sammen. Håper du visste det, og ennå vet det. Hun fortalte meg hvor rørende det var at så mange venner møtte opp. Det skulle jo bare mangle. Herregud, Erlend det var så sinnsykt trist idag! Så surrealistisk, og rart. Når jeg så Gea utenfor kirken kjente fikk jeg en stor klump i halsen. Lille Gea. Du var så bra pappa du! Så sinnsykt kul!
Kjære Erlend...Jeg har ikke ord for hvor mye jeg satt pris på all hjelpen, og alle rådene jeg fikk av deg. Trodde aldri en så dritfet fyr som deg ville oppdage bloggen min og meg. Tusen takk for at du støttet meg og skrev så fine blogginnlegg til meg. Jeg ble så ufattelig glad hver gang du fortalte hvor kul, og moden for alderen jeg var. Selv om du er borte, er du fortsatt med meg. Jeg skal ta med meg rådene dine, og de støttende ordene dine videre i livet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten