5/27/2010

SAAAAAAAAAAAAAAAAAALG
SAAAAAAAAAAAAAAAAAALG
SAAAALG!!!

Selger disse drittøffe platformsene fra Bianco.
Orginal pris er: 780,-
Men starter budrunden på 400,-
IKKE legg igjen bud om du ikke har penger.
Køddekommentarer blir ignorert som vanlig.
Du må møte meg for å få varene. Jeg sender ikke i posten. Med mindre det er et lite smykke eller et tilbehør jeg kan putte i en konvolutt og putte i den røde postmanngreia på kiwi.


Selger et par søte shades fra Friis.
Fikk dem i en goodiebag.
Budrunden starter på 200,-



Selger et par dritfete 40-talls sko fra Vaga Bond.
Orginal pris var 400,-
Budrunden starter på 150,-

HUSK

Ikke legg igjen bud om du ikke er 100% sikker på at du har penger
Du må møte meg personlig om du skal ha varene hvis det er sko, kjoler, hatter ect. (Store ting man ikke får plass i en konvolutt



SALG




4 kommentarer:

  1. FUS for de siste skoene! De var kule, men ikke regn med meg.. må høre med min mor først.. ehh - hehehe

    anyways, kan jeg holde de av? (A) :D :D :D pliiiis?

    - Oda

    SvarSlett
  2. bare hvis du byr en bra pris ;D

    SvarSlett
  3. det står ikke størrelse på skoene :( MEN DE NEDERZTE VAR QLE

    SvarSlett
  4. Jeg er ikke fus allllikavelll, fordi NOEN glemte å si skostørrelsen og NOEN andre trodde skoene var i sin egen størrelse og ANNTOK at de ville passe henne selv. Så fant NOEN ut at skoene ikke var i hennes størrelse så da kan ikke NOEN kjøpe de alllikavellll!!! >:/ GOD!

    SvarSlett

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten