5/13/2010

KAN MAN BLI ANMELDT FOR Å LEGGE UT ET BILDE SELV OM MAN HAR SPURT OM TILLATELSE OG IKKE FÅTT SVAR? MEN JEG ER VELDIG SNILL OG SØT OG GREI. SÅDETGÅRBA.


MAN BLIR ALDRI FOR STOR FOR RANGLER, GUTTA

Ser dere bildet bra nok, eller er det for lite? jeg kunne ikke forstørre det for da blir bildet så pikslete blablablablauifjdsfdskids.

Dette er Vinny Villbass.
Jeg aner ikke hvem det er.
Men profilbildet hans på facebook var så sinnsykt fett at jeg bare måtte vise dere det.
Jeg spurte seff om tillatelse.
Selv om han ikke svarte.
Men jeg er så badass at jeg la det ut
hæhææhæhæhæh.
SERR
Skjekk dressjakka.
Skjekk fyren.
Skjekk barten.
Skjekk sveisen.
OMG.
..
han virker sykt fet.

2 kommentarer:

  1. Han var kul, jeg absolutt elsker jakken. Forresten jeg digger bloggen din!

    SvarSlett
  2. han er dritrå!! lager mye bra musikk!!! diskjokke & vinny villbass <3

    SvarSlett

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten