2/25/2010

Just Rodarte.


Kind of mohair-ish?

Jeg syns ihvertfall de heklede strømpebuksene er rå fine. Noe man faktisk kan lage selv også. ... hvis man vet hvordan man hekle. (spør bestemor for mer info).

Enda en viktig ting er at Rodarte har samarbeidet med Christian Louboutin. Jeg elsker når designere har fine små te-selskap, og planlegger samarbeid. iii.

Rodarte brukte tilsvarende piggete sko i Spring deres / sommer-kolleksjon, så de er antagelig håper utseendet vil ta

Egentlig så liker jeg ikke nagler. Men siden er det er Rodarte (som er en av de mange favorittdesignerne mine) så får det gå for denne gang. De gjør jo omtrent aldri noe galt.

Jeg kom til å tenke på Lady Gaga når jeg skriver dette innlegget. Disse skoene kommer til å slå an i musikkvideoene hennes. Hun kler seg like crazy som modellene til Manish Arora og Fam Irvoll. Men personlig håper jeg at hun fortsetter med Alexander McQueen.
Vi må jo fortsette å hylle kongen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten