1/01/2010

NATTBLOGGING, NÅR BFF SOVER!


Jeg elsker polyvore, men av en eller annen rar grunn så finner jeg aldri disse skoene der. Hum.. merkverdig.

Grunnen til at jeg vil ha dem er;
  1. De er helt fantastiske
  2. Jeg elsker dem
  3. Alle fjorisene kommer til å hate dem, og snakke om at jeg går i så mye rare klær Hah!
  4. Jeg har ønsket meg dem ufattelig lenge!
Har ingen flere grunner, men disse er GODE grunner, (mamma..)

Jeg elsker disse! De er fra Pixie Marked. De var litt dyre, så jeg skal se om jeg finner noen til en billig penge på Birkelunden eller Veloura Vintage, eller en eller annen fantasisk butikk, eller fleamarket!

2 kommentarer:

  1. men hallooe, jeg synes dr. marteensstøvlene dine eller ossen man skriver det er råe!! siklesikle

    SvarSlett

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten