1/05/2010

bloooaa





En leser ville vite hva jeg gjør når jeg ikke gjør noe. Da gjør jeg dette!
Vel.. ja. Dette er hobbien min!
Jeg startet med det "inspovegger" ( - er det ikke det kidsa sier nå til dags? ) . Jeg liker ikke å bruke ord som andre kids bruker for det er ikke orginalt (ikke det at jeg prøver å være så jævla orginal altså!).. eller jo. Men uansett!
Dette har liksom vært min greie... ikke overfladisk ment.. men når folk starter med alle disse motegreiene (which is exhausting) , vet jeg ikke hva jeg skal gjøre mere. Derfor gjør jeg veggene, bøkene, og bloggen min orginal, og skifter stil, og greier og ting på den flere ganger.

2 kommentarer:

  1. Sånn har vi som en del av medie-opplæring ! : )) Er gøy å drive med!

    SvarSlett
  2. jeg vil også lage sånn. har et kjempefint speil hos mamma, med noe strikkedingser på og der har jeg liksom en inspirasjonsvegg med mange bilder fra moteblader.

    xoxo Gossip Lotte

    SvarSlett

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten