8/22/2009

Jeg har tenkt litt. Burde jeg ha store eller små baller på kjolen? Jeg tenker praktisk, og hva som er enklest. Så.. store eller små? Det jeg tenker er at jeg lager en haug av store eller små bomulsballer, syr eller strikker et rødvinsrødt stoff rundt, og syr det på kjolen. Som dere sikkert ser har jeg tegnet noe jeg liker å kalle "bille-vinger" foran. Et tjukt stoff foran kjolen, der jeg syr de røde bomullsballene.

Dette er så gøy! Jeg har nå designet to ballkjoler, eller festkjoler.. kall det hva du vil. Men jeg ble utrolig fornøyd! Jeg digger det! jeg hentet litt inspirasjon fra Prada, og Fam Irvoll, men jeg lagde selvfølgelig min egne personlige vri! Så hva syns dere?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten