6/04/2009

Jordas overflate. Jeg er ganske dum

Hei på dere!
Jeg gjør lekser nå, og jeg skal finne ut ting om jordas overflate. Dum som jeg er visste jeg ikke helt konkret hva jordas overflate er. En annen dum ting er at jeg Googlet "jordas overflate to ganger"
Jeg er også ganske dum fordi jeg holdte på å skrive "Og en annen ting". Man starter aldri en samtale med "Og" sa min mor. Jeg finner aldri ut en eneste ting om hvordan jordas overflate oppsto. lalala

Smart.
Jeg er litt rar.

s^2\,\!

\frac{3 \sqrt{3}}{2}s^2\,\!

2(1+\sqrt{2})s^2\,\!

l \cdot b \,\!

b \cdot h\,\!

\frac{1}{2}ab

\frac{1}{2}b \cdot h \,\!

\frac{1}{2}\cdot a \cdot b \cdot sinV\,\!

\pi r^2 \,\!

1 kommentar:

  1. Jeg kan masse om jordas overflate. :-)
    5+ :D
    Men jeg vet egentlig at vi har mest omdannet bergarter i Norge, ikke sedimentære. Man begynner ikke en setning med "men" heller, forresten.

    SvarSlett

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten