5/03/2009

back on the road with 444 emails

Maria skal feire bursdagen sin for tredje gang i dag! Chill! Vi drar om to timer så nå er det bare å gripe fatt i tastaturet og få blogg-feber. Jeg har enda ikke fått skjekket de 444 mailene jeg har. Mye av det er reklame, og noen ganger er jeg så dum at jeg sletter alt sammen når det egentlig er masse viktige og seriøste mail som ligger på lur blandt nyehter fra Kapphal og notifications fra facebook. Noen ganger kunne det vært superchill hvis jeg kunne fått en assistent til å skjekke og slette teite e-mailer fra innboksen min. Det er kjeeeedeeeliiiig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten