4/04/2009

Minner og gleder

Laura lukter himmelsk! I fjerde stjal jeg flasken til mamma, og først til Jul 2008 fikk jeg min egen. DRITKULT!


Jeg savner London. Jeg savner Oxford Street. Men mest av alt så savner jeg Covent Garden. Det er det kosligste i verden!



Covent Garden var det kosligste stedet jeg har satt mine føtter. Jeg forelsket meg i alle de små søte butikkene, og bodene. Spesielt Lush! "Fresh Handmade Cosmetics". Jeg kjøpte en facewash, for sensitiv hud. Den heter Aqua Marina. Den lukter godt på en stikkende og grusom måte. Den lukter spylevæske med et hint av rose. Jeg måtte le litt da jeg leste på boksen : "Inspired by mermaids"... Det var også en ting å bli inspirert av. Men jeg er veldig glad i den. Et ganske så bra kjøp. Jeg hadde nok kjøpt en boks til, bare det ikke var for lukten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten