4/04/2009

JEG ER GLAD I PÅSKEN!

Morn, eller god ettermiddag. Jeg sto opp klokken 13.30. ... Jeg la meg 05.15. jaja. Idag ettermiddag våknet jeg av lukten av nybakt brød. Da ble jeg glad.
Idag får vi besøk av Emilie + familie på middag. Jeg har vært snill å hjulpet mamma litt idag. Dratt på Kiwi å pantet flasker mens en gammel gris stirret på meg med et kåt blikk. Nå hører jeg på Maiden mens jeg smører meg inn med Mango Body Butter fra BodyShop som lukter mango (som du sikkert fikk med deg.) I morgen skal jeg til Fredrik med Veslemøy og noen fler på te-selskap... Uten te..... Ååå! Nå kom mamma med en kopp kaffe og fudge til meg! Nam!

Nå tar jeg på meg yndlings øyenskyggen min fra Max Factor. Den er moro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten