3/07/2009

Trøtt barn

12.30.

UNNSKYLD! jeg har ikke fått blogget på et par dager fordi jeg har vært så opptatt. Men siden jeg ikke fikk gjort noe blogging kan jeg jo fortelle hva jeg har gjort de dagene da det ikke ble noe blogging!

På torsdag dro mamma og jeg på kino med noen venner. Vi så klassen. Den anbefales til de voksne eller modne barn og unge å se. Den er litt snål. Man får en mer "Dokumentarfilm opplevelse" enn en "Typisk flimopplevelse". Forresten var det førpremiere på (K)Orps. Der møtte jeg Hanna, og Ole som er med i filmen. Veslemøy og stefaren hennes spurte om jeg ville være med og se på den. De hadde fått gratisbiletter av en venn av stefaren som jobber med lyd(?) i filmen.
Men jeg hadde jo en avtale, så dessverre, Vesle.

På fredag dro jeg til emilie for å planlegge Londonturn vår! Det var kjempekos, og spise burritos, og andre tacoretter! Hun har forresten fått seg extantions! Det ser skremmende ekte ut!

Idag skal hele familien til bestemor og bestefar på familiemiddag. Jeg tenker mamma og jeg tar oss en tur innom Sandvika Storsenter for å titte litt. jeg sto opp klokken tolv, og har nettopp dusjet. Dagen blir nok fin!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten