3/02/2009

Schedule:

Noen av dere har lurt på hva jeg gjør når jeg står opp om morningen. Det er så kos å lese kommentarer og email fra leserne mine som er 15 stykker ellernoe (mange er anonyme). Men det er bedre enn ingenting, er det vel? Ok her kommer'n:

Hverdager:
Jeg står opp klokken 06.30 eller 07.00.
-Jeg vasker meg.
-Jeg kler på meg
-Så fikser jeg håret etter hvordan jeg vil ha det.
-Så sminker jeg meg. Diskret i hverdagen! Husk; Har du på deg alt for mye sminke på skole/jobb så gnis det ut etterhvert, og da ser det bare stygt ut!
-Så går jeg opp å spiser frokost.
-Leser avisen, for det meste kulturdelen, og boligdelen. (jeg ELSKER å se på hus og leiligheter)
-Jeg går ned og pusser tennene mine.
-Slenger på meg sekken og spaserer trøtt til skolen.

Helger/fridager:
-Står jeg opp
-Jeg går opp å spiser frokost med mams og andreas. (eller pappa hvis det er hans helg)
-Jeg går som vanlig rundt i pysjen i drøyt en time etter jeg har stått opp.
-Jeg går i dusjen.
-Så venter jeg 10min før jeg tørker det med føner.
-Så kler jeg på meg.
-Jeg sminker meg.
-Så ringer jeg noen, går og shopper, eller gjør ett eller annet chill. Som å blogge! :D

Sånn... da fikk dere greie på det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten