3/12/2009

audition og egon


Idag har jeg vært på audition på filmen "Asfaltenglene". Jeg var ikke noe nærvøs i det hele tatt, og koste meg ordentlig mye! Jeg ventet en time før det endelig ble min tur! Så jeg bør få hovedrollen! Etterpå gikk jeg og mamma på Egon og spiste middag. Det var koselig og avslutte en dag med et realt måltid. Etter det gikk vi rundt og tittet. Jeg viste henne forresten Huntergummistøvler, hun syns de var fine. YES! Nå gjør jeg lekser og drikker te.
Ha en fortsatt fin kveld!

3 kommentarer:

  1. Hvor gammel er du? Og en ting til. Hvilken rolle søkte du på?

    SvarSlett
  2. Hei ! Du er Maria fra Godlia du ? Skal kanskje på audition jeg også :-)

    SvarSlett

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten