2/20/2009

jeg trenger noe nytt omtrent hver dag

Jeg sovnet skikkelig sent igår kveld (eller natt). Jeg satt på facebook en god stund etter huset var blitt stille. Det skjedde så utrolig mye gøy på Face der og da. jeg ringte Veslemøy i hele igår ettermiddag fordi jeg savnet henne! Hun er så god! Heldighvis kom hun hjem i går kveld, og hun skulle liksom "ringe meg" noe som hun slettesmeg ikke gjorde! Glad i deg Veslemøy!!
Nå snart drar jeg og bestermor ut på nok en shopping tur på Trekanten i Asker. Jeg har lyst til og gjøre akkuratt det vi gjorde igår fordi det var så utrolig koselig. Latte, kafè, og shopping. Jeg får vel ta meg litt mat når vi kommer ned, siden jeg ikke har matlyst nå i det hele tatt.
Så får dere ha en hyggelig dag dere også

Sånn ser jeg ut idag:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten