1/29/2009

18:18 (kyss, kyss)

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra tidenes mest stressende shoppingtur. Jeg har spasert fra skoburikk til skobutikk helt siden klokken 15.00. Jeg ser altså etter sko til ballet... noe som jeg har lett etter i tre uker nå!! Jeg så så utrolig mye fint der, og jeg angrer veldig på at jeg ikke tok med kameraet. Det skal jeg definitivt gjøre neste shoppingtur! Idag har jeg drukket vann, en cheeseburger, en kjempegod latte, og en enda bedre iste,i en nydelig flaske fra Deli De Luca. Nå tenker jeg at jeg skal slappe av litt før jeg skal spise middag! Oi, to middager på en dag, går det an?! Ha det godt! :-)

Her er foresten det jeg hadde på meg idag.
topp fra Carlings, Slips fra brutter'n. bukse fra Carlings, Armbånd fra Herligheten, ring fra Noa Noa, og øredobber fra HM



Woops, det ble opp ned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten